‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

نمونه سوالات پایان ترم کلیه ی دروس پیش دانشگاهی

نمونه سوالات پایان ترم

کلیه ی دروس پیشدانشگاهی

 

قابل توجه دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی برای دریافت نمونه سوالات پایان ترم کلیه ی دروس پیش دانشگاهی به ادرس زیر سری بزنید :

http://soaljavab.blogsky.com

http://www.abbassr.blogfa.com/post-123.aspx

  منبع : http//www.Abbassr.blogfa.com

راز و نیاز و بدون شرح

گفتگو با خدا

در رؤیاهایم دیدم که با خدا گفتگو می کنم خدا پرسید تو می خوای با من گفتگو کنی؟ من در پاسخ گفتم اگر وقت دارید خدا خندید و گفت:

 

وقت من بی نهایت است

 

 پرسیدم چه چیز بشر تو را سخت متعجب می سازد خدا پاسخ داد کودکیشان

اینکه آنها از کودکیشان خسته می شوند و عجله دارند که بزرگ شوند و دوباره پس از مدتها آرزو می کنند باز کودک شوند.

اینکه آنها سلامتی خود را از دست می دهند تا پول به دست آورند و بعد پولشان را از دست می دهند تا سلامتی از دست رفته را باز جویند اینکه با اضطراب به آینده می نگرند و حال خویش را فراموش می کنند بنابراین

 

نه در حال زندگی می کنند و نه در آینده

 

اینکه آنها به گونه ای زندگی می کنند که گویی هرگز نمی میرند و به گونه ای می میرند که گویی هرکز نزیستند

  مدتی سکوت کردیم و من دوباره پرسیدم: دوست دارید کدام درسهای زندگی را بندگانت بیاموزند گفت :

بیاموزند که آنها نمی توانند کسی را وادرا کنند که عاشقشان باشد.

بیاموزند که به دیگران به عنوان یک انسان احترام بگذارند

بیاموزند که به خاطر خدا دوست بدارند به خاطر خدا دشمنی کنند و به خاطر خدا عطا و بخشش نمایند و اگر بخشیدند با منّت آن را باطل نکنند. 

بیاموزند که همه دارایی آنها متعلق به خداوند است پس موقعی که خداوند می گوید از مال خود انفاق کنند شک نکنند.

 بیاموزند که درست نیست خودشان را با دیگران مقایسه کنند

بیاموزند که ثروتمند کسی نیست که بیشترین ها را دارد بلکه کسی است که به کمترین ها نیاز دارد

بیاموزند که دو نفر می توانند به یک نقطه نگاه کنند و آن را متفاوت ببینند

در آخر این گفتگو گفتم آیا چیز دیگری هست که دوست دارید بندگانت بیاموزید

خداوند لبخند زد و گفت : فقط اینکه بدانند من اینجا هستم و همیشه

من همیشه با تو هستم این تویی که از من و خودت گریزانی

========================================================

به قران آیه رحمت فراوان است ای انسان

بخوان این آیه را تفسیر کردنش با من

اگر عمری گنه کردی تو نومید نشو از من

توبنویس نامه توبه امضا کردنش با من

===========================================

اللهی آفریدی رایگان وروزی دادی رایگان بیامرز رایگان که خدایی نه بازرگان

 

اللهی دانایی ده که از راه نیفتیم وبینایی ده که در چاه نیفتیم

 

اللهی بنیاد توحید ما را خراب مکن وباغ امید مارا بی آب مکن خدایا میبینی و میدانی وبرآوردن میتوانی

 

اللهی بود ونبود من تو را یکسان واز غم مرا به شادی رسان

========================================

به عشق گفتم که دل دریا کن ای دوست

 

همه دریا از آن ما کن ای دوست

 

دلم دریا شد و دادم به دستت

 

مکش دریا بخون پروا کن ای دوست

شعر از همکاران گروه و انجمن شیمی دبیران استان ایلام  

 

مثلث برمودا  (مثلث برمودا)

مقدمه خبر خوشحال کننده برای مردم ملکشاهی

رئیس جمهوری در نامه ای به معاون اول جناب آقای داودی و وزیر کشور دستور دادند که هر چه سریعتر شهرستان شدن شهر ملکشاهی و تامین بودجه برای ساخت مسجد جامع شهر ملکشاهی را در جلسه آتی دولت مطرح کند این خبر از طرف نهاد ریاست جمهوری به امام جمعه ملکشاهی نیز رونوشت داده شده است .

نامه مربوط به این خبر توسط آقای حاج علی اصغر خدیو  ریاست محترم آموزش و پرورش ملکشاهی برای اینجانب به صورت تلفنی قرائت شد.  

از من نشنیده بگیرید ولی میگن ۲۲ بهمن سال ۸۶ قراره اعلام بشه انشاء الله

=========================================================

الآن روز دوم اسفندماه ۸۶ است و هنوز خبری نیست. باید تحمل کرد ولی نباید فراموش کرد که هر سنگی تحملی داره و تحمل ما هم روزی تمام میشه . این را باید مسئولین استانی بفهمند و درک کنند کسانی که از جان و مالشان برای این انقلاب مایه گذاشته اند و گرداننده ی خط مقدم جبهه ها بودند نباید فراموش شوند نباید یاران امام و رهبری فراموش شوند.باید حق را به حقدار داد .  لااقل امیدواریم بعد از جریان انتخابات مجلس این مهم به واقعیت بپیوندد. انشاء الله

Image and video hosting by TinyPic ملکشاهی

Image and video hosting by TinyPic وطن

تصویری از سد ملکشاهی :

( برای بزرگ دیدن تصاویر روی آنها راست کلیک کرده و

گزینه Open link in new window را کلیلک کنید .  )