‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

یک خبر بسیار عالی- قرآنی ها توجه کنند.

روز چهارشنبه برای ادای فریضه نماز رفته بودم مسجد دانشگاه بوعلی سینای همدان دیدم در ورودی مسجد بروشوری با این عنوان با هم در ختم جهانی قرآن مجید شریک شویم را بین شرکت کنندگان در نماز پخش می کنند. آدرس اینترنتی:  www.ghorany.com  , www.salavaty.com  می توانید با ایمیل زیر نیز اربتاط برقرار کنید و در این امر مهم و معنوی شرکت کنید من مطمئن هستم که حتی نوشتن این اخبار بر روی وبلاگم اجر معنوی خواهد داشت تا چه رسد به شرکتدر این امر مهم.  

ایمیل ارتباطی : info@ghorany.com  

چنانچه به اینترنت دسترسی ندارید جهت ثبت نام با شمار های زیر تماس بگیری:  

88887272-021 و نیز 66566657-021  

جالب است بدانید که در این بروشور نوشته شده بود بعد از کشور عزیزمان جمهوری اسلامی بیشترین تعداد شرکت کننده ای که در این امر معنوی شرکت کرده اند به ترتیب از کشورهای آمریکا- برزیل- انگلستان و کانادا می باشند.  

از 82 کشور جهان در ختم جهانی قرآن نیز شرکت کرده اند.

التماس دعا

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسر یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://sardawa.blogfa.com

سلام مجدد
اینم لینکش استاد...حجمش 2 گیگابایت
اگه خواستین من دارم..براتون رایت میکنم

ساسان دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ http://sardawa.blogfa.com

اینم لینک دانلود :
http://vatandownload.com/2010/11/-dragon-naturallyspeaking-1100.php#more

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد