‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

راه اندازی وبگاه جدید گروه شیمی دانشگاه پیام نور ایلام

گروه شیمی دانشگاه پیام نور وبگاهی را برای ارتباط سریعتر و روان تر با اساتید و دانشجویان گروه شیمی راه اندازی نموده است. لذا کلیه اساتید و دانشجویان می توانند برای استفاده بهتر و سریعتر با گروه شیمی به این وبگاه مراجعه نمایند.


وبگاه گروه شیمی دانشگاه پیام نور مرکز ایلام


وبگاه اساتید


وبگاه دانشجویان


وبگاه اطلاعیه ها


وبگاه نرم افزار

نظرات 10 + ارسال نظر
بماند جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام آقای دکتر.حضور دوبارتون رو در پیام نور تبریک میگم و امیدوارم باعث پیشرفت بشه. فقط تو رو خدا رو حضور بموقع اساتید سر کلاسا نظارت کنید ترم پیش کلافه شدیم از دستشون

به من بگید چه اساتیدی اینجوری می کنن تا کارشون رو چک کنم و باهاشون برخورد کنم. در این قسمت من به شما قول میدم فقط اطلاع دهید
خدانگهدارتون

سلیمان آبادی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://chemical2.blogfa.com

سلام دکتر ،بازم شما،دست مریزاد
موفق باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام اقای سجادی فر خوش اومدین از اطلاع رسانی برنامه و واحدها و کلاسها از طریق وبلاگ ممنونیم.
یه خواهشی که دارم اینه که جوری برنامه درسی ورودی های مختلف چیده بشه که مجبور نشیم هر روز از شهرستان بیایم دانشگاه اینجوری برای دو ساعت عملا یه نیم روز یا یک روز وقتمون هدر میره بعضی از دانشجوها اینجوری راحتترن و دوست دارن همش تو دانشگاه بچرخن به همین خاطر اعتراضی ندارن. میدونم همه درسای هر ورودی الزاما با هم نیست ولی حدودی میشه تعیین کرد.
دیگه اینکه درس تجزیه ۲ تو برنامه کلاس ها نیست.

دانشجوی ترم ۴ یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام استاد با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما. خوشحالم از حضورتون در پیام نور ایلام.درخواست من اینه که اگه امکانش هست و اساتید و دانشجوها موافقن درس شیمی فیزیک۱رو به روز دوشنبه که روز آز شیمی فیزیک۱ هم هست انتقال بدید.
اینجوری حداقل یه روز کامل درس داریم
الان من شنبه ۴ ساعت یکشنبه ۲ ساعت دوشنبه ۴ ساعت چهار شنبه ۲ ساعت باید بیام و تازه هنوز تکلیف روز سه تا از درسام مشخص نشده بعید نیست اونام بیفتن سه و پنج شنبه

بماند یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام ممنون که اینقدر دقیقید. خانم صالحی ترم پیش برای درس جداسازی هرجلسه تاخیر داشت. آقای غلامی که قراربود چرم رو تدریس کنن فقط۱جلسه اومدن تاریخ میانترم تعیین کردن و گفتن این کتاب نیاز چندانی به تدریس نداره هر چند بهد از اعتراض به خانم باسامی ایشون گفتن من رفتم کلاس ولی بچه ها نیومدن. خود آقای دکتر منصوری هم ترم پیش خیلی غیبت داشتن و ما آز معدنی فقط۴آزمایش انجام دادیم.متاسفانه دکتر منصوری اخلاقشون هم به شدت تنده به خصوص در آزمایشگاه ولی تدریسشون عالیه.چند تا استاد دیگه هم بودن که خداروشکر اسمشون تو لیست نیست

شیمیدانان یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ http://shimipnu89.blogfa.com

سلام استاد لینکتون کردم

بماند جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ

آقای دکتر همیشه نظراتی رو که توش ازتون انتقاد میشه تایید نمیکنین؟

البته که نظراتی که به درد نمی خورند ارزش بیان کردن ندارند و الا من چی دارم که براش بترسم من معلمی ساده هستم که واقعاْ برای کارم ارزش قائلم فقط همین. اگر تا حالا با من کلاس می داشتی این نوع قضاوت در مورد من نمی کردید.
ممنونم

پیام شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ

شیمی پیام نور داره جون میگیره با تشکر از زحماتنتو

مریم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

مرسی دکتر عالی بود خوشمان امد

ستاره جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

استاد وبتون خیلی عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد