‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

فرصت

مدتی است به دلیل مشغله بیش از حد در اداره دانشگاه پیام نور مرکز ایلام متاسفانه فرصتی برای درج مطالب در این وبلاگ نداشته ام.  

به عقیده من مسئولیت فرصت بزرگ معامله با خداست و باید از این فرصتها برای قرب به خدا استفاده کرد. امید است خدای بزرگ همه ی بندگانش را در این ماه مبارک رمضان شهرالصیام از الطاف بیکرانش بهرمند گرداند.  

 

حلول ماه مبارک رمضان 92 را به همه بینندگان این وبلاگ و همه ی همکارن خوبم در دانشگاه پیام نور تبریک می گویم.

نظرات 7 + ارسال نظر
دانشجو سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام آقای دکتر. من دانشجوی کارشناسی ارشد شیمی آلی ترم۲ هستم. چندوقت پیش به طوراتفاقی وبلاگتونوپیداکردم وخیلی ازش استفاده کردم واقعا ازتون ممنونم انشالله به یاری خدا به درجات بالاتر علمی ومعنوی نائل شوید.

ممنونم دوست عزیز
ما هم برای شما آرزوی سربلندی و توفیق داریم

محمد جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید و تشکر از شما همکار گرامی
حقیر خلقی هستم دبیر شیمی
سوالی از حضورتان داشتم اونم این که بنده چند روز پیش در حال گشت و گذار در اینترنت بودم که به یک نرم افزار آزمون ساز برخوردم که اسمش آزمون ساز حکیم بود به سایتش مراجه کردم و مشخصاتش رو خوندم و مهمترین نکته ای که واسم جالب بود این بود که نوشته بود تنها نرم افزار آزمون ساز بازاره که خروجی آزمونش ورده آخه قبلا نرم افزار هایی رو دیده بودم ولی هیچکدوم ورد نبود به خاطر همین تصمیم گرفتم قبل از اینکه اون رو بخرم یه کم راجع به این نرم افزار تحقیق کنم به خاطر همین مساله مزاحم شما شدم ببینم شما تا حالا این نرم افزار رو از نزدیک دیدید یا چیزی راجع بهش شنیدید که چه طور کار میکنه؟

متاسفانه این نرم افزار را ندیدم
ولی با توجه به توضیحات و تماس با تولید کننده میشه تصمیم گیری کرد
موفق باشید

دانش اموز جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام اقای دکتربعضی لزمطالب که توی وبلاگتون برای بعضی اشخاص دوگانگی ایجادمیکنه مثل مطلب محدودیت که باعث فهمیدن اشتباه منظورمطلبتون میشه لطفا اگه میشه تفاوت محدودیت درانسان وحیوان روبیشترتوضیح بدید

پورنوروز شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام دکتر عزیز . تا باشه از این گرفتاری ها و دلمشغولی ها . این نوشته رو تقدیم میکنم به شما که از روز ورود به این عالم ، درس علم و ادب و معرفت را بر لوح و ضمیر جان ما به یادگار نهادید هرچند که شاگرد خوبی برایتان نبودم .
تو یک معلمی شریف و پاک و بی ریا... و غرض از کلامی پر از گل و آیینه و شبنم، تقدیم هزاران هزارگوهر سپاس و احساس به مهربانی وگرهگشائی دستان سپید و امتداد نگاه سبزتان است و این نوشته بهانه ای برای تقدیر و تشکر از مقام والا و با ارزش شماست . در سایه خداوند متعال پایدار و جاوید باشید

این جملات پرمعنای شما برای من مایه امید است چون فکر می کنم وظیفه معلمی خود را انجام داده ام
من به کار معلمی عشق می ورزم و عاشقانه دانشجوهام رو دوست داشته و دارم و سعی کردم دوست خوبی براشون باشم و گاه گداری به درد دل هاشون گوش بدم. هر چند این وقتها یه خورده صبر و حوصله ام کم شده
شاید هم از مسئولیت فاصله بگیرم بهتر باشه
آرزوی قلبی من موفقیت شما امیدهای آینده این مملکت می باشد
موفق باشید

chemnews چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.chemnews.mihanblog.com

سلام وب پرباری دارین
اگه با تبادل لینک موافقین ابتدا ما را با عنوان جامعترین وب صنایع شیمیایی و آدرس http://chemnews.mihanblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را از طریق آدرس زیر ارسال کنید تا لینکتون کنم
http://www.20tools.com/automatic-link/sendlink.php?id=5899

[ بدون نام ] جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ

روز تولد من ی یادی هم از وبلاگتون کردین!خدایارتان باشد

چرا اسمتون را ننوشتید
تولدتان مبارک باشه

رضا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام آقای دکتر،با یه کم تاخیر تبریک میگم انتخابتون رو بعنوان رئیس دانشگاه مرکز ایلام،مشکلات دانشگاه رو از دید خودم بهتون انتقال میدم،امیدوارم شما واسمون کاری انجام بدید:
-برنامه ریزی ضعیف تو دانشگاه:
اوایل هر ترم باید کلی پیگیری کنیم تا برامون برنامه کلاسی آماده کنن!!!(گروه فنی مهندسی هستم)....باور کنید خسته شدیم دیگه.....آخه مگه مدیر گروه وظیفش این نیست که برنامه ریزی رو اول ترم انجام بده؟؟؟....اگه اول هر ترم مثه بقیه دانشگاهها برنامه کلاسی و اساتید مشخص باشه خیلی بهتر میشه
-عدم نظارت رو اساتید محترم:
استادای گرامی هر وقت دلشون بخواد میان،هر وقتم بخوان میرن....بعضی وقتا 2 یا 3 هفته پشت سر هم نمیان(آخرشم نصف کتاب همینطوری باقی میمونه)
-مشکلات سلف:
دیگه فک کنم کیفیت بسیار پایین غذا و برخورد کارکنان سلف رو خودتون بهتر میدونید من چیزی نمیگم

به دیده ی منت حتماً به نکاتی که شما گفتید توجه می کنم
ولی باید بدانید دانشگاه پیام نور امکانات بسیار محدودی داره و نمیشه انتظار بالای ازش داشت خصوصاً در این سال جاری که هزینه های آن بسیار افت کرده اند و ما برای هزینه اصلاً دستمان باز نیست
در مورد اساتید هم باید بگم که متاسفانه ما مجبوریم خودمان را با اساتیدی که عضو هیئت علمی ما نیستند وفق بدیم و این مسئله خود برای ما مشکلاتی را درست کرده
ولی این را هم باید بگم که دانشجویان هم در کنترل اساتید بی نظم می تونند به ما کمک بکنند
من به هیچ وجه مایل نیستم اساتید بی نظم و ... را به کار دعوت کنم و ازشون به شدت جلیوگیری می کنم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد