‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

راه اندازی سایت پارک علم و فناوری استان ایلام

خوشبختانه بعد از ماهها پیگیری بالاخره موفق شدیم دفتر پارک را راه اندازی و سایت پارک را نیز روبراه نماییم . در روزهای آتی سایت پارک به آدرس زیر افتتاح و رسماً آغاز به کار خواهد کرد. یکی از افتخارات رزومه کاری اینجانب راه اندازی پارک علم و فناوری استان ایلام است و امیدوارم باعث خیر و برکت در استان و مایه ی امید برای جوانان شود.


http://ilam-stp.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
سامانه پیامک شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:08 ب.ظ http://panel.mida -co.ir/

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را میان ده هزار خط انتخاب نمائید .جهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.mida -co.ir/register.php باتشکر میدا

دانشجوی شما چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:58 ب.ظ

با سلام.
جناب دکتر شما خودتون رو ناراحت نکنید.
هر بار که با چنین کامنتی روبه رو میشم واقعا تاسف میخورم.
هستند کسانی که چشم پیشرفت شمارا ندارند.
و درک و فهم بعضی مطالب را نداشته و نخواهند داشت.
بارها در وبلاگ بنده رکیک ترین احانت ها و تهمت رها را به بنده نصبت داده اند.بجای بنده کامنت گذاشته.و قصد در خراب کردن بنده داشتند که بسیار برای من مزحک بود.
به ظن بنده وبلاگ نویسی در ایران برابر با دریافت این چنین نظراتی می باشد.
و تا جامعه بطور کلی اصلاح نشود چنین چیزی طبیعی است.
و در جواب به خود ین فرد هم باید بگم که اگر شاهد زحمات جناب دکتر بودید که چطور و با چه تلاش و شهامتی به اینجا رسیده اند هیچ گاه چنین حرفی نمی زدید.
خود من از دوره دبیرستان شاهد زحمات ایشان بوده ام.(بدون دلیل حرفی نمیزنم)

بعنوان یک دانشجوی رشته ی شیمی بنده جناب دکتر را بعنوان الگو انتخاب کرده و پیشرفت علمی تحصیلی ایشان را تحسین میکنم.
اما با اینکه بخوبی می دانم که انسان متدینی هستندو این یک خصلت بسیار خوب است.اما بنا به اعتقادات خودم هیچ دخالتی در این موضوع ندارم و برام مهم نیست.چون اعتقادات و دین مردم به خودشان مربوطه. و به شما توصیه میکنم که در رفتارتان تجدید نظر بفرمایید.

بنده بعنوان دانشجوی شما از چنین کامنتی که برای شما گذاشتند بسیار ناراحت شدم.ما بعنوان دانشجوی شما که هم از نظر اخلاق و هم از نظر علمی مطالب بسیاری از شما یاد گرفته و شاهد عینی شخصیت با شهامت و جسارت شما بوده ایم.و از طرز پاسخی که به صاحب ین نظر دادید شخصیت و رفتار درست شما را نشان میدهد که گواهی بر گفته های بنده در بالا می باشد.
و در آخر از گفتن اسم خودم پرهیز میکنم چون طرز فکر این فرد ممکن است که بنده را چاپلوس خطاب کند.
موفق و موید باشید.

ممنونم و برای همه ی شما که امید آینده ماها هستد آرزوی بهترین ها و بالاتر از همه شعور و معرفت زیاد را از درگاه احدیت طلب می کنم. مشکلی نیست و من کم کم دارم عادت می کنم ولی وقتی بعضی بی انصافی ها را می بینم واقعاً ناراحت میشم و خدایا تو شاهدی اگر معدودی از این نظرات را درج می کنم صرفاً می خواهم ایشان بفهمد که اشتباه کرده و رفتار خود را اصلاح نماید همین که در فکر جواب و اهانت بعدی برنمیاد یعنی من به چیزی که میخاستم رسیدم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد