‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

رابطه غیراخلاقی 600 میلیون تومان آب خورد هشدار و بیدارباش

رابطه غیراخلاقی 600 میلیون تومان آب خورد

17:25:34 1393-09-30
به گزارش جام جم، هفته گذشته مردی با حضور درپلیس فتای استان خراسان رضوی از دختر جوانی به اتهام اخاذی شکایت کرد و گفت: مدیر یک شرکت بازرگانی هستم. چندی پیش به عضویت یک گروه وایبری در آمدم و از این طریق با یکی از اعضای گروه که زن جوانی بود، آشنا شدم. او عنوان کرد نامزدش در تصادف کشته شده و حال و روز خوبی ندارد و تصمیم به خودکشی گرفته است. با اطلاع از ماجرای زندگی اش، دلم به حالش سوخت و تصمیم گرفتم او را از این کار منصرف کنم.

 
وی افزود: یک روز با او در یکی از کافی شاپ های شهر قرار گذاشتم تا حضوری درباره مشکلش صحبت کنیم. حتی تصمیم داشتم او را در شرکتم استخدام کنم تا شاید اوضاع روحی اش بهتر شود. اما او اصرار می کرد بزودی دست به خودکشی می زند. مرد جوان ادامه داد: چند هفته ای تلفنی با او حرف زدم تا از شرایطی که در آن گرفتار شده بود، خلاص شود و پس از آن تلفنش خاموش شد و دیگر خبری از او نداشتم. تا این که یک روز بسته ای از طریق پیک موتوری به دستم رسید که محتوی تصاویر من و آن زن جوان در کافی شاپ بود و خیلی حرفه ای بازسازی شده بود. در نامه ای کنار عکس ها نوشته شده بود، اگرمی خواهید این تصاویر در سطح شهر بخش نشود یا به دست همسرتان نرسد، باید مبلغی را که بزودی اعلام می شود، پرداخت کنید. اوایل این گفته ها را باور نمی کردم تا این که هر چند روز یک بار همان تصاویر برایم ارسال می شد.

 
وی یادآور شد: تصمیم گرفتم برای خلاصی از فرد مزاحم پول های درخواستی را به حسابش واریز کنم. اطمینان داشتم فرد اخاذ همان زن جوان است، خواستم از وی شکایت کنم که با ارسال پیام هایی تهدیدآمیز به پست الکترونیکی ام پول بیشتری می خواست و تهدید کرد اگر پول درخواستی را واریز نکنم جان خود و خانواده ام به خطر می افتد.

 
برای این که به خانواده ام آسیبی نرسد طی چند ماه پول کلانی به زن اخاذ پرداختم. او در ادامه تهدیدهایش از من خواست تا سند املاک و شرکتم را به نام وی به ثبت برسانم که پس از این درخواست تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

 
با تشکیل پرونده و با دستور قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای دستگیری زن اخاذ آغاز شد تا این که دو روز پیش کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و او را دستگیر کردند.

 
زن اخاذ به نام مینا، پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی ها اظهارات متناقضی را بیان کرد و مدعی شد شاکی را نمی شناسد و تاکنون از وی اخاذی نکرده و گفته های این مرد صحت ندارد. در ادامه تحقیقات، ماموران شاکی را به مرکز پلیس فراخواندند که او به محض مشاهده متهم عنوان کرد او همان زن اخاذ است که با ترفندهای مختلف از من 600 میلیون تومان پول گرفته است. متهم زمانی که راهی برای فرار پیدا نکرد، بناچار اعتراف کرد به اخاذی از شاکی دست زده و در این کار برادرش او را همراهی کرده است.

 
زن اخاذ در اظهاراتش گفت: زمانی که به بهانه یافتن کار به شرکت شاکی رفته بودم، متوجه شدم او وضع مالی خوبی دارد و همین موضوع وسوسه ام کرد تا نقشه اخاذی از او را طراحی کنم. بنابراین موضوع را با برادرم در میان گذاشتم که او پذیرفت در این کار به من کمک کند. بنابراین من با نصب نرم افزاری درگوشی ام متوجه شدم او در گروه های اینترنتی عضویت دارد. بنابراین از فرصت استفاده کردم و توانستم او را فریب بدهم و در یکی از گروه ها عضو شوم.

 
متهم ادامه داد: زمانی که اعتماد شاکی جلب شد، نقشه ام را به کمک برادرم عملی کردم. او در ملاقاتی که من و شاکی با هم داشتیم تصاویری تهیه کرد تا با ارسال همین تصاویر به وی و تهدیدهای بعدی از او اخاذی کنیم و تاکنون 600 میلیون تومان از وی اخاذی کردیم. بخشی از پول های به دست آمده را سرمایه گذاری و بخشی را صرف خوشگذرانی و سفر کردیم.

 
رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این رابطه به جام جم گفت: با اعتراف متهم، برادرش نیز شناسایی و دستگیر شد. او با انتقال به پلیس فتا به همدستی با خواهرش در رابطه با این اخاذی اعتراف کرد. این دو نفر روانه زندان شدند تا تحقیقات تکمیلی از آنها انجام شود.

 
زنگ خطری برای خانواده ها
 
سرهنگ سیدمحسن عرفانی با هشدار به مردم از آنها خواست در استفاده از نرم افزار های اینترنتی که روی گوشی های خود نصب می کنند و از طریق آن به عضویت گروه های مجازی درمی آیند مراقب باشند و براحتی فریب افراد شیاد و اخاذ را نخورند و اطلاعات شخصی و کاری خود را در اختیار آنها قرار ندهند.

 

همچنین در صورتی که به دام این مجرمان در فضای مجازی یا گروه های اینترنتی گرفتار شدند به جای این که پولی به آنها بپردازند، موضوع را به پلیس فتا اطلاع دهند تا پلیس در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد و مطمئن باشند که هویت آنها محرمانه خواهد ماند.

لینک منبع خبر: http://news.iranema.ir/news/3280149/87/1393-10-01%2016:03:40/812

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد