‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

پیدا کردن دوست خوبم

از طریق این اطلاعیه می خواهم دوست خوب و نازنینم  

 

جناب آقای  حسن رفیعی نژاد   

 

رشته آمار را که در سال ۷۴ - ۱۳۷۰ در دانشگاه شهید چمران با هم بودیم پیدا کنم. کسانی که از ایشان خبری دارند لطفاْ به اینجانب خبر دهند.  

ایشان بچه بوشهر بودند و ما هر دو عضو انجمن اسلامی دانشکده علوم بودیم. به احتمال زیاد ایشان حتماْ کارشناسی ارشد را گرفته اند و در دانشگاههای بوشهر (آزاد و یا پیام نور )تدریس می کنند. اهل هنر تئاتر و عضو سرود دانشکده هم بودند. منتظر نظر شما هستم.  

 

سال گذشته یکی از دوستان دوران دبیرستانی که اهل مهریز یزد بودند را از این طریق پیدا کردم . 

========================================================= 

بلاخره یافتمش:  

========================================================= 

دیروز چهارشنبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۸۸ در دانشگاه پیام نور مرکزی تهران سر ظهر بود و نزدیک سلف سرویس منتظر باز شدن سلف بودم برای ۲۰ دقیقه استراحت به آلاجیق کنار سلف رفته بودم و مشغول تلفن به یه شرکت بودم که آقایی خوش سیما اومد و سلام کرد و در کنار من زیر آلاجیق نشست. سر صحبت باز شد و من پرسیدم بچه کجایی ؟ ایشان گفتند: بوشهری هستم من هم گفتم عجب. گفتند: چی شده؟ گفتم من سالهای سال است دنبال دوست بوشهری می گردم. گفت اسمش چیه؟ گفتم رفیعی نژاد - حسن. با کمال تعجب و با لبخندی ملیح موبایلش را برداشت و گفت: موبایلشو یادداشت کن. من هم که دهنم از تعجب باز شده بود زود یادداشت کردم و به همان شماره زنگ زدم دیدم بله صدای نازنین حسن اومد و کلی بگو بخند و .....  

بعد از تلفن بر چهره ی خوش سیمای جناب آقای زیرایی بوسه ی آبدار خود را نشاندیم و از ایشان خیلی تشکر کردم.

این آقای خوش سیمای بامعرفت کسی نبود جز جناب آقای زیرایی کارشناس ارشد حقوق (ziraei@yahoo.com)که در دانشگاه پیام نور بوشهر مشغول تدریس می باشند , و به احتمال زیاد جز قبول شدگان دکتری امسال پیام نور خواهند بود انشاء الله. در مورد حسن گفتند که قبلاً در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر مشغول تدریس بودند و مدتی است مشغول کار در صدا وسیمای بوشهر می باشند و خلاصه یکی از مجریهای توانای صدا و سیمای مرکز بوشهر می باشند که کلی بحث های ایشان با مسئولین استانی و نمایندگان در استان بوشهر پرطرفداره .

و خلاصه اینکه بالاخره حسن را یافتم. 

جناب آقای رفیعی نژاد کارشناسی ارشد را در دانشگاه شیراز اخذ کرده اند و جزء بهترینهای روزگاره 

از خداوند منان برای ایشان خانم(البته خانم دکتر) و بچه های ایشان(دو تا فرزند پسر گل که البته نمی دانم چند ساله هستند) موفقیت صحت سلامت را خواهانم.   

تصاویر نشریه آرکات آمریکا را ببینید

تصاویر نشست سالیانه ۱۰ مارچ ۲۰۰۹ نشریه آرکات آمریکا را ببینید . آرکات یکی از نشریه ها آی اس آی در زمینه شیمی می باشد که هر سال در زمینه خاصی کنفرانس بین المللی برگزار می کند که فلیپ پیچ یکی ار افرادی حاضر در این کنفرانس است که استاد جناب آقای دکتر واحدی بوده که ایشان استاد اینجانب و استاد راهنمای تز دکتری بنده می باشد.  

  http://www.arkat-usa.org/conferences-flohet-others/flohet-photos/ 

تصاویر نشریه آرکات 

FloHet - 10, March 2009

=======================================================