‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

برای دیدن دنیایی از ژرونال های شیمی به این آدرس بروید

برای دیدن دنیایی از ژرونال های شیمی به این آدرس بروید:

http://www.ch.cam.ac.uk/c2k/cj/index.html

در همه ی زمینه های شیمی ( گرایش های تخصصی ) . من خودم خیلی دنبال این آدرس بودم تا اینکه این آدرس را از

 جناب آقای دکتر هوشنگ واحدی

( فوق دکتری شیمی آلی - گرایش هتروسیکل ) - استاد دانشگاه پیام نور دانشگاه مشهد

دریافت کردم . از ایشان بی نهایت تشکر می کنم. برای پذیرش مقالات شیمی - پیدا کردن و نحوه ی پذیرش مقاله -  آدرس هر ژورنال را ببینید .

نظرات 1 + ارسال نظر
طاهره داراب پور جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ب.ظ

اینجانب طاهره داراب پور دانشجوی ترم ۶ با توجه به اینکه نمره ترم درس آلی ۳ بد می شود. لذا خواهشمند است نمره اینجانب را تا حد امکان افزایش دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد