‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

مقدمه خبر خوشحال کننده برای مردم ملکشاهی

رئیس جمهوری در نامه ای به معاون اول جناب آقای داودی و وزیر کشور دستور دادند که هر چه سریعتر شهرستان شدن شهر ملکشاهی و تامین بودجه برای ساخت مسجد جامع شهر ملکشاهی را در جلسه آتی دولت مطرح کند این خبر از طرف نهاد ریاست جمهوری به امام جمعه ملکشاهی نیز رونوشت داده شده است .

نامه مربوط به این خبر توسط آقای حاج علی اصغر خدیو  ریاست محترم آموزش و پرورش ملکشاهی برای اینجانب به صورت تلفنی قرائت شد.  

از من نشنیده بگیرید ولی میگن ۲۲ بهمن سال ۸۶ قراره اعلام بشه انشاء الله

=========================================================

الآن روز دوم اسفندماه ۸۶ است و هنوز خبری نیست. باید تحمل کرد ولی نباید فراموش کرد که هر سنگی تحملی داره و تحمل ما هم روزی تمام میشه . این را باید مسئولین استانی بفهمند و درک کنند کسانی که از جان و مالشان برای این انقلاب مایه گذاشته اند و گرداننده ی خط مقدم جبهه ها بودند نباید فراموش شوند نباید یاران امام و رهبری فراموش شوند.باید حق را به حقدار داد .  لااقل امیدواریم بعد از جریان انتخابات مجلس این مهم به واقعیت بپیوندد. انشاء الله

Image and video hosting by TinyPic ملکشاهی

Image and video hosting by TinyPic وطن

تصویری از سد ملکشاهی :

( برای بزرگ دیدن تصاویر روی آنها راست کلیک کرده و

گزینه Open link in new window را کلیلک کنید .  )

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رستمی سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ق.ظ http://abbassr.blogfa.com

عزیزم خبر خوشی بود نگران نباش آخرش شهرستان می شود

پدر روحانی بابابزرگ متشکرم . انشاء الله همین جوری که میگی بشه ؟؟؟؟!!!!!
سجادی فر شب

مهدی یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://mehdikamari.blogfa.com

شتر در خواب بینید پنبه دانه دانه!

مهدی جان موفق باشید . وبلاگتان را لینک کردم . به وبلاگ سر بزن
متشکرم
در ضمن نتمی دانستم تو شاعر هم هستی . راستی تو شاعری یا عاشق ؟؟؟

حبیب پارسا چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:46 ب.ظ

عین من چقدر ملکشاهی ها را دوست داری؟؟؟ فکر میکنی اونا هم تو را دوست دارن یا برات مثل من مهم نیست. چو ملکشاهی نباشد تن من مباد

حبیب جان فدای قد وقامت بلند ورعنای تو - من تکلیف خودم را انجام میدم حالا بعضی ها ممکنه که دوست داشته باشند و بعضی ها ... ما مکلفیم تکلیفمان را انجام دهیم هر چه پیش بیاد بیاد

ابراهیم چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ http://ebrahim1234.iranblog.com

سلام دکتر جان خواستم بگم حالا که دانشگاه افتتاح شد چرا هر روز در حال کوچ کردنید. شما خانه به دوشان غم سیلاب ندارین.تو این فکرم زمستون رو کجا سر کنید. یه فکری هم برای جای دانشگاه بکنید . اگه میشه وبلاگمو لینک کنید.من قبلا وبلاگتونو لینک کردم.موفق باشی دکی جون

عباد جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.ebadasadi.blogfa.com

سلام من هم اصالتا ملکشاهی هستم نزدیک ۳۰۰ سال پیش کرمونشاه اومدیم الانم ساکن تهرانم و دانشگاه امیرکبیر ارشد می خونم امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد