‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

یوزر و پسورد جدید دانلود مقالات jacs و Sd

نوشته شده توسط امید در ساعت 02:10

 jacs و  Sdیوزر و پسورد جدید دانلود مقالات  

ID:    cnho

PASS:    sidwin

===================================

wiley   یوزر جدید دانلود مقالات
 

22094000011079

wileyکلیک شود

     
نظرات 1 + ارسال نظر
سید سعید میرزایی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

با سلام
من دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مواد هستم. برای گرفتن مقاله از wiley Intertscience نیاز به پسورد دارم. اما با این شماره مورد نظر شما که من نمیدانم شناسه است یا کد عبور چگونه میتوانم از سایت گفته شده مقاله دانلود کنم؟
ممنونم.

این یوزر و پسورد مال خیلی قبل می باشند و الان هیچ کارایی ندارند از دانشگاهها استفاده کنید یا اگر دوستی دارید در دانشگاهها یا خارج از کشور بهش بگید تا برایتان دانلود کنند.
عذرخواهی مجدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد