‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

معرفی گروه نرم افزاری شیمی کیمیا - مشهد مقدس

قابل توجه دانش آموزان - معلمان شیمی و دانشجویان شیمی

گروه نرم افزاری شیمی کیمیا تولید کننده بسته ها و نرم افزارهای تخصصی شیمی در مشهد مقدس و به آدرس زیر اقدام به تولید نرم افزارهای شیمی نموده است به آدرس زیر سری بزنید :

http://www.kimiasg.com

شیمی آلی و شیمی آلی عنصری
شیمی آلی و شیمی آلی عنصری

 5,500تومان
سنتز های آلی معتبر
سنتز های آلی معتبر کتاب های الکترونیکی سنتزها�

 5,500تومان
سنتز های آلی معتبر
سنتز های آلی معتبر کتاب های الکترونیکی سنتزها�

 5,500تومان
شیمی آلی
شیمی آلی کتاب های اصلی شیمی آلی، سنتز

 5,500تومان

نظرات 2 + ارسال نظر
کریم زاده دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ http://kimiasg.com

با سلام ونثار درود
تشکر فروان به خاطر لطف و حسن نظر شما

به امید همکاری های متقابل بیشتر

علیرضا کریم زاده
مدیر گروه نرم افزاری کیمیا

مهندس جان قابلی نداشت وظیفه بود. امیدوارم موفق باشید همشهری جان

شبنم شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ http://hendtahsil.blogfa.com/

سلام دوست خوبم خسته نباشید با اینهمه مشغله که دارید. خدا بهتون قوت بده از پس این دوره مهم تحصیلیتون هم به سلامتی بر بیاین انشالله. من دانشجوی شیمی آنالیز مقطع مستر دانشگاه جواهر هند هستم. میخواستم ببینم اگه گاهی برام سوالی پیش بیاد در زمینه درسم می تونم رو کمک شما حساب کنم؟ ضمنا آدرس وبلاگمو قرار دادم اگه فرصتی براتون پیش اومد یه سر به وبلاگ من بزنید وبلاگم توضیحی در مورد دانشگاههای هنده.

من هم خدمت شما خوب ایرانی سلام دارم
سرکار شبنم خانم رشته تحصیلی من شیمی آلی و شما شیمی تجزیه می خوانید چطوری می توانم به شما کمک کنم اگر در زمینه لیگندها و سنتز این لیگندها کاری داشتید و یا زمینه ای مربوط به شیمی الی باشد بنده مشتاقم کمک کنم. در ضمن اطلاعاتتون بسیار خوب بود فقط من یک سوال برای خودم داشتم ما سال آخر مقطع دکتری می تونیم یکسال آخر را در یک کشور خارجی بگذرانیم من از شما خواهش می کنم دانشگاه خوبی که بتونه ما را ساپرت و پذیرش کنه برایمان پیدا کنید ضمناَ چاپ مقاله آن دانشگاه بیشتر از هر چیز دیگری برایم مهم است. زمینه کاری من هتروسیکل و ترکیبات هتروسیکل است.

منتظر کامنت شما هستم. باز هم به ما سر بزنید
09183432337 این هم موبایل منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد